"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

duminică, 30 iunie 2013

Out of Control

Şi când mă uit la ultima dată când am postat ceva, îmi vine să-mi dau palme. Daar, în sfârşit e gata. Tot, la naiba. Examene, banchet, generală. Şi din nou, gândesc "La naiba". Când au trecut toate? Şi îmi amintesc că acuşica am colegi noi etc etc. Revenind în prezent, mi-am cam pierdut abilităţile de a pălăvrăgi despre orice, deci probabil ca postarea asta nu se va extinde prea mult. 

Păi, cum a început vacanţa, ar trebui să am enşpe mii de planuri care mai de care mai productive, nu? Şi chiar aşa şi voiam. Dar mi-e lene. Şi cald. Şi iarăşi lene. Şi probabil ca din nou vacanţa mea se va rezuma la desen, citit, şi scris când mai am vreo ambiţie mai puternică. Adică nu prea des. Şi ieşit afară, frecat menta prin oraş. 
Examenele au fost al dracu' de uşoare, de-mi vine să mă zgârâi pe ochi că am făcut toate testele alea sâloase la mate. Că de, a fost întotdeauna disciplina mea favorită. Ironic vorbind. Şi ştiţi ce e şi mai ironic? Că tot la mate-info mă duc. Păi cum de ce? Fiindcă genialitatea mea nu ştie ce va vrea să se facă în patru ani, deci e mai bine aşa decât să ma blochez cu medicina dacă mă duc la ştiinte. Sau cu dreptu' şi restul bazaconiilor la sociale. Crud. Am media de admitere 10, nici nu-mi pasă. I feel like a boss. Toată lumea în jurul meu îşi numară mediile de deasupra lor, iar eu doar staaau... şi ma holbez la ei. Eu n-am ce număra, dar nu mă plang. Din contră, îmi place, hehe. Azi am stat de la 11 pe lângă şcoală ca să aflu nişte rezultate tâmpite. Şi ele vin la ora 4. Wtf, world? Mă oftică, anu' trecut cică s-au dat de la 10. Şi la noi de la 4? Mă urâţi. Am băut atâtea frappe-uri şi cappuccino-uri şi am frecventat terase cât n-am făcut-o într-un an. Mi-e milă de portofelul meu care s-a golit. Mda, destul de nasol. 
Şi fiindcă e vară, trebuie să îmi inving lenea şi să schimb şi eu niţel design-ul. Poate ceva mai vesel, nu ştiu. Dar vreau să îmi desenez eu imaginea de fundal, deci va mai dura ceva. E bine să vrei. 
Legat de titlul postării mele, eu m-am apucat de ascultat Hoobastank şi numai melodii d'ale lor am în minte - da, titlul e o melodie de-a lor. Şi Black Veil Brides, deşi pe ăştia îi ştiam de multă vreme. ÎI IUBESC. De ce Doamne eu iubesc numai chestii pe care trei sferturi din populaţia normală le-ar numi "satanisme" sau "rahaturi care ţipă"? Prefer să nu-mi răspundeţi, adevărul doare. 
Bun, mi-e somn, chiar dacă m-am îndopat cu cappuccino. Mă duc să mă culc. Noapte bună, puricii - sau ţânţarii - să vă tulbure somnul etc etc etc. Vă las cu un desen. E Andy Biersack - băiat - solistul Black Veil Brides.

2 comentarii:

  1. Stiu si eu o melodie de la Black Veil B >:) Nu stiu cum se numeste :)) Serios, 10? Oau, felicitari, flori si urale ^:)^ Chiar meriti :) Ar fi si pacat sa nu te duci la mate-info la media ta ;;) Desenul de mai sus e facut de tine? E foarte misto, de abia astept sa vad noul aspect ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu am avut o perioadă în care am absentat. Welcome back :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :