"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

vineri, 25 ianuarie 2013

Panda!

Prima vineri in care eu nu sunt fericita de cand am inceput scoala. De ce? Maine am 2 olimpiade - romana si chimie - in acelasi timp si inca nu stiu la care sa ma duc. De obicei spun ca "voi face ce visez la noapte" sau ca "voi da cu banul". Urati-mi noroc sa visez ceva, pentru ca nu stiu sa dau cu banul.
In fine, e vineri, am avut de invatat, insa cum eu nu am avut chef, m-am apucat de desenat la intamplare. Si ghiciti ce a iesit? Un panda extrem de adorabilicioooos. Mda, stiu, modestia... dar... il iubesc! Aaaa.... da... si m-am apucat de desenat si in Paint Tool Sai. Probabil ca urmatoarea mea postare va fi cu primul desen in acel program. Urati-mi succes, inca nu m-am obisnuit cu el.
Cum sa nu-ti placa?

10 comentarii:

  1. Mult noroc, iti tinem pumnii. Imi place cum ti-a iesit desenul, e adorabil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aiiiii de miiinnnneee!Tocmai mi-ai făcut un portret de când eram mică!:)).Suprb!Şi succes la olimpiade:*

    RăspundețiȘtergere
  3. odododo, cat de dragut ee <3
    Si eu am fost azi la olimpiada la romana :o3 Sa ne zici si noua ce ai facut >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca va zis. Si eu vreau sa stiu ce ai facut tu! :*

      Ștergere
  4. Vai, cât e de drăguț! Ești cu adevărat talentată! :X

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :