"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

duminică, 12 mai 2013

A soul behind bars

Din colecția "THE UGLIES"

Câh, a mai trecut o săptămână, iar desenul asta e tot ceea ce am reușit să fac. Început după ce am venit de la înviere, continuat toată săptămâna. Și în caz că vă întrebați care e faza cu colecția, m-am gandit să fac mai multe desene care să transmită același mesaj. Voi scrie o compunere sau ceva despre acesta la finalul ei, când mă voi decide ce semnifică mai bine. Și da, colecția se numește URÂȚII. 


Mda, n-am editat-o deloc. 
Materiale : Creion HB, 2B, 6B, Alb

3 comentarii:

  1. Pare o colectie interesanta chiar daca poza este cam trista. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti se pare interesant ce-mi mai trece prin minte. Si da, dar eu desenez - sau scriu - mereu trist. Sau crud... In fine, asta e ideea.

      Ștergere

Spune-mi ce crezi :o3 :