"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

joi, 21 februarie 2013

Happy!

Bine. Pai. Saptamana asta am cu ce ma lauda.
Inca cateva zile si plec, ieeeii! o.O Mai exact duminica. Nu imi vine sa cred cand a trecut timpul atat de repede, stiu doar ca eu acum ar trebui sa invat la romana ca sambata e olimpiada aia tampita si eu stau numai cu un ochi in dulap si cu unu pe pat sa vad daca imi pun in bagaj tot ce imi trebuie sa am cu mine.
Apoi a venit si taica-miu de pe unde a mai fost el plecat si mi-a adus - bine, fie, printre altele- trusa de desen. Pentru schite cum stie ca fac eu. Iar acum nu ma pot abtine sa nu desenez mereu. Ai creat un monstru, tata.
Dupa cum se vede, deja unele chestii s-au mai micsorat, dar nu conteaza asta. Nu inca o.O
Si, ca o prima "opera" non-anime realzata in carbunele de la noua trusa, l-am facut pe Joker din The Dark Knight. Tampenia e ca asta e singurul personaj negativ pe care il iubeeesc. Nu imi place Batman, dar Joker e intr-o cu totul alta liga. Poate acolo sus langa Evan Peters, cine stie. 
Bine, nu a iesit chiar asa cum as fi vrut, dar imi tremura mana cand puneam carbunele pe foaie. Si asta nu mi s-a mai intamplat niciodata. 

Schimband subiectul, ieri am fost in oras cu ai mei. Si ... pe langa o fâțâiala de cateva ore, am trecut si prin Lidl. Si in timp ce mama se uita ea pe acolo la branzeturi, ochisorii mei ageri au vazut alte truse de desen. Si am stat si m-am holbat la ele, de ceilalti clienti credeau ca-s pshihopata. Am gasit la un moment dat una cu carbuni colorati, creioane tot colorate si inca niste chestii care nu stiu la ce se folosesc. Binecuvantat fii, Lidl! A trebuit sa ma rog de tata jumate de ora printre standurile de pufuleti sa mi-o cumpere, dar totul a meritat.

Electronicele inca ma urasc. Mai am numai 200 de mega liberi in cardul de memorie de la telefon. Mp4-ul e inca stricat ca nici Batman nu stie unde i-am pus certificatul de garantie sa il duc in service. Tata si-o pus nu stiu ce geanta de o tona pe castile mele si acum si alea sunt șubrede. Si am mai stricat inca un buton de la tastatura laptop-ului. Acum sunt trei stricate : Ctrl-ul, F5-ul si T-ul. La naiba, de T chiar am nevoie si nu se mai apasa ca lumea! Macar mi-am reparat incarcatorul de la tableta ca il stricasem si pe ala.  

Si acum nu ma mai gandesc nici la olimpiada, nici la bagaje, nici la ce voi scrie mai departe la poveste si nici la baieti sau la cai verzi pe pereti. Nu, nu, nu. Eu caut pe internet imagini cu Andy Biersack si cu Jared Leto si beau ciocolata calda, pe care, apropo, tocmai mi-am varsat-o pe tricou. Holy shit. 

Ahem, voi mai posta inca o data minim pana sa plec, adica pana duminica. Tot cu palavrageala si poate vreun desen, ca in ultima vreme nu mai stiu altceva.  
Bla bla bla, am tulit-o sa imi curat tricoul ca ma frige.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-mi ce crezi :o3 :