"In saracia sentimentelor si gandurilor mele, cuvintele tineau loc de orice, erau forma lasitatii mele in fata realitatii celei adevarate, forma labartata de a fi a cuiva care nu e, care se face ca e, care-si cauta un inlocuitor, imaginea isterica a deficitului meu de viata."

vineri, 1 februarie 2013

Pălăvrăgeala + Primul desen în Paint Tool SAI.

 Mooor. Deci pur si simplu mor.

Si... am mai multe motive pentru asta.  Pentru inceput, unul din ele, logic ca sunt testele. Nu scoala, ci testele zilnice, am spus. Scoala nu ma doare prea tare, ca oricum in principiu dorm la ore, dar cand trebuie sa invat in fiecare zi pentru cate o lucrare, pur si simplu lenea incepe sa isi faca efectul peste tot in corpul meu, apoi durerile de cap vin si ele, apoi somnul din nou.
Apoi, chestiile "smart-oide" electronice ma urasc. Nu mai am spatiu pe cardul meu de memorie de 8 "giga", ca de, eu l-am umplut deja cu muzica si poze. Am sters din greseala toate pozele din laptop... Nu e mare scofala, am sters doar 9000 de poze - sper ca se observa ironia. Acum, nu mai mi se deschide Opera, si ma câcâi cu un tampit de Internet Explorer. Si ce mai e? Aaa, da. Am stricat incarcatorul la tableta si nu ma mai pot juca prea curand Subway Surf.
Ce sa zic, saptama buna rau rau.
In clasa la mine a aparut o noua moda, rubeola - sau, in termeni foarte medicali, mai nou, se cheama "ravioli". De luni, de cand s-a imbolnavit o colega, oricine se scarpina un pic mai tare e infestat. Ma simt bine ca eu am avut-o, pentru ca daca m-as fi infestat acum as fi lipsit de la ore. Nu ma deranjeaza statul acasa, dar chiar nu suport sa ma milogesc de lume sa imi dea si mie lectia la geogravarza, istorie, biologie, matematica, fizica... ma rog, v-ati prins. Si nici sa am bube pe tot corpul nu vreau. Nu. Absolut nu.
Gata, nu ma mai plang de nimic.

Si, dupa cum am promis in postarea trecuta, imi voi pune prima lucrare in Paint Tool SAI. Fiti blanzi, va rog. E prima! Si ma simt cum nu se poate mai mandra.
 
Dupa cum vedeti, cam are numele blogusorului meu pe ea. Asta pentru ca vreau sa o inscriu in concursul de creatie de pe blogul From Dawn to Dusk care cere sa desenez cum ar arata blogul meu daca ar fi un personaj. Cam masochist, ce-i drept dar... nu ma judecati, va rog!

Asa... si mai am cateva desene facute din plictiseala. Nu le-am editat deloc, mi-a fost prea lene.



Primul e Lavi din D.Gray Man, ceilalti doi ar trebui sa Ciel Phantomhive din Kuroshitsuji si o adaptare varianta "sad" a lui Light Yagami. Ce-i drept, sunt facute de ceva vreme, dar nu am putut rezista sa nu le postez.
Vad ca postarea mea deja se lungeste. Promit ca revin repede cu un nou capitol Light my Darkness. Bine, pe Wattpad sunt cu 2 capitole cred inainte, dar cand vine vorba sa postez si pe blog, pur si simplu uit.
 V-am pupat! 

3 comentarii:

  1. mai ai doar doua zile din saptamana ce sincer nu cred ca vor fi usoare... dar daca vrei o chemam pe ana >:) nu am putut rezista :">... deci succes sa treci saptamana cu brio:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfoooooaaa..deci şi noi dăm teste zilnic!Nu ştiu ce mama naibii îi apuca pe profi,mai ales că au 5 luni la dispoziţie să ne dea tot teste!FUUUU

    Desenezi suuuperb!Cred că ar trebui să le expui undeva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât de bine. Poţi. Desena. Eu nici după cinşpe mii de desene în Paint Tool SAI n-o să reuşesc să desenez cum o faci tu O.o
    Şi eu cam mor :)) Nee, baftă la teste, mai e puţin până la vanţa de vară :o3
    Pe cine păcălesc? Mai e o veşnicie, brrr.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi ce crezi :o3 :